שם הפרויקט: הורוביץ מגדל המושבהעל הפרויקט: בניין מפואר בן 23 קומות ובו 124 יחידות דיור הנמצא באזור המבוקש ביותר בשכונת אם המושבות – בפינת הרחובות רחבעם זאבי וראשון לציון. פרויקט מגדל המושבה, הנחשב לפנינה ארכיטקטונית, מציע דירות מרווחות בתכנון מתוחכם עם נוף עוצר נשימה הנשקף מבעד למרפסות.-קומות: 23דירות: 124חניה: 1אדריכל: טיטו אדריכליםעורך דין: נשיץ ברנדסקבלן מבצע: אשטרוםמאוכלס

צרו קשר היום!

אודות הפרויקט

מגדל מפואר מתנשא לגובה 23 קומות ומכיל 124 יחידות דיור. הבניין ממוקם  בפינת הרחובות רחבעם זאבי וראשון לציון בשכונת אם המושבות המבוקשת שבעיר.

הפרויקט הוא פנינה ארכיטקטונית והדירות המרווחות בו , תוכננו בקפידה להתאים לאורח החיים של דייריו.מכל המרפסות במגדל נשקף נוף פתוח ומרהיב וכל דירה כוללת חניה תת קרקעית ומחסן צמוד.

הקבלן המבצע: אשטרום

124 יחידות.

המיקום והשכונה

אם המושבות החדשה, נבנתה בשנות ה-2000  וממשיכה את הפיתוח והבניה גם בימים אלו . השכונה מציעה לתושביה מוסדות חינוך רבים, 4 מרכזים מסחריים ושפע של גינות ביניהם פארק ענק המשתרע על 22 דונמים ובה בריכות נוי, מתקני שעשועים ועוד. מבחינת נגישות, השכונה ממוקמת בין צירים מרכזיים ונגישה מאוד לתל אביב והערים הסמוכות לה:כביש 5 נמצא מצפון לה השכונה מחוברת על ידי דרך אם המושבות לכביש 4 ובהמשך דרך מחלף אם המושבות לאזור קניון איילון ברמת גן. מצפון מערב לשכונה, ממוקמת תחנת הרכבת "קריית אריה".

פינת רחבעם זאבי וראשון לציון, פתח תקווה

נגישות