ברחוב עין הקורא 1, בשכונה שמאיימת להיות נווה צדק הבאה, משווקת קבוצת הורוביץ פרויקט המתאים במיוחד למשקיעים עם אצבע על הדופק – ובו 22 דירות חדשות, במחירים אטרקטיביים במיוחד

יצא לכם לטייל בשנים האחרונות בנווה צדק, להתפעל מהבתים היפים בשכונה הציורית ולהצטער שלפני 20 שנה לא הייתם חכמים מספיק כדי לבנות שם בית? אתם לא היחידים. ההזנחה ששררה אז בשכונה, על הבתים המתקלפים והרחובות המאובקים, הבריחה את רוב המשקיעים – חוץ מאלה שיכלו לדמיין לנווה צדק עתיד ורוד יותר, שאכן הגיע בסופו של דבר, והקפיץ את התשואה שלהם.

דבר דומה קרה בפלורנטין, שמשכה בתחילה צעירים ואמנים חסרי פרוטה, ולאט לאט חידשה את פניה, נבנו בה פרויקטים חדשים, העירייה השקיעה – וכיום, המחירים כבר לא מאפשרים לצעירים של ימינו לקנות בה דירה, אלא אם יש להם תמיכה רצינית מההורים.

ואחרי שנווה צדק ופלורנטין מיצו את עליות המחירים – מגיע תורה של שחקנית חדשה: נווה שאנן, שמסתמנת כשכונה הטרנדית החדשה של תל אביב. יש בה את כל המרכיבים הדרושים: צעירים שנמשכים לאווירה התוססת, קרבה גדולה למרכז תל אביב, עירייה שמזהה את השינוי ומשקיעה בשיפוץ וחידוש – וכמובן, מחירים שעדיין סבירים ביחס לאזורים אחרים בעיר.

פרויקט חדש – אחרי שהקודמים נמכרו במהירות

תנופת השיפוץ שעוברת על נווה שאנן והיזמים הרבים שנמשכים אליה, הגדילו מאוד את מספר המשקיעים בשכונה, שנהנים כאמור ממחירים נמוכים יחסית. הפרויקטים החדשים בשכונה נמכרים במהירות יוצאת דופן, ובהם שני פרויקטים שמשווקת קבוצת הורוביץ בשכונה, שניהם ברחוב מירון: מירון 3 ומירון 8.

בעקבות זאת, פנתה הקבוצה לפרויקט נוסף בנווה שאנן: בניין בוטיק ברחוב עין הקורא 1, שלפי כל הסימנים, צפוי לשחזר את סיפור ההצלחה של קודמיו. בבניין, המונה שש קומות, 22 דירות במחירים נוחים במיוחד – החל מ-1.7 מיליון שקלים לדירה בת שלושה חדרים, כאשר הרוכשים ייהנו גם מחניה צמודה.

 "הזיהוי המוקדם של ההזדמנות מאפשר לנו למכור במחירים אטרקטיביים"

כאמור, שחקנית מרכזית בסיפור החדש של נווה שאנן היא עיריית תל אביב, שמבקשת למשוך לשכונה תושבים צעירים, וגם מבקרים ותיירים – ולכן משקיעה מיליוני שקלים בחידוש התשתיות והרחובות בשכונה. בנוסף, החליטו בעירייה להעניק מלגה שנתית של יותר מ-9,400 שקל לצעירים שיעתיקו את מגוריהם לשכונה.

"נווה שאנן נהנית מכל מה שהפך את נווה צדק ופלורנטין לשכונות מבוקשות ויוקרתיות", אומרים בקבוצת הורוביץ. "היא קרובה מאוד ללב העיר, עם שפע של אפשרויות מסחר ובילוי, אבל גם נגישה מאוד מבחינה תחבורתית – קרובה לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת ההגנה, וגם לתחנות הרכבת הקלה שנבנות כעת.

"עם זאת, אפשר כבר לראות מגמה של עליית מחירים – שבתוך כמה שנים בוודאי יגיעו לרמות אסטרונומיות, בדומה לנווה צדק. אנחנו מאמינים בזיהוי מוקדם של הזדמנויות כאלה, מה שמאפשר לנו לשווק את הדירות במחירים שהם עדיין סבירים ושפויים, של כ-1.7 מיליון שקלים".

בתוך עשר שנים, המחירים יעלו בכמעט מיליון שקלים

בכמה יעלו המחירים? לפי הערכות מומחים, בנווה שאנן, בשונה מרוב השכונות בתל אביב, עדיין נותר מרחב גדול לעלייה שכזו – וסביר להניח שדירה הנמכרת כיום תמורת 1.7 מיליון שקלים, תעלה לא פחות מ-2.5 מיליון שקלים בעוד עשר שנים.

קבוצת הורוביץ, שיזמה את הפרויקט, נהנית מניסיון של קרוב ל-20 שנה בשוק הנדל"ן הישראלי, עם עשרות פרויקטים ואלפי דירות שכבר אוכלסו באזור השרון והמרכז. החברה ידועה בשוק בזכות המקצועיות הרבה, השותפים העסקיים שנבחרים בקפידה – והמחירים האטרקטיביים שהיא מציעה לרוכשי דירות.

בפרויקט עין הקורא 1, משווקת הקבוצה בניין בוטיק ובו 22 דירות בנות שלושה חדרים, בשטח שנע בין 50 ל-59 מ"ר – כאשר המחיר מתחיל בכ-1.7 מיליון שקל. הדירות נהנות מחניה צמודה לכל אחת ומעיצוב של משרד תואם אדריכלות, כמו גם מליווי משפטי של משרד עורכי הדין המוביל הרצוג, פוקס, נאמן.

נגישות